Monday, September 15, 2014

Print


Za danasnji outfit odlucila sam se za printirane pantalone. Ovaj komad mozete nositi u skolu, na posao, rucak ili klub. Sve zavisi od toga za kakve cipele ili aksesoare cete se odluciti. Zbog ovih, kisovitih dana u Beogradu, odlucila sam se za cvetni, crno beli print.
Opredelila sam se za nesto elegantniji outfit. Crna, leprsava bluza na V izrez, zbog kojeg nasa ramena vizuelno izgledaju uza. Poluduboke cipele sa nitnama i pismo torba preko ramena i spremna sam. :)

Hvala na pregledu.
Iskucajte utiske!
Kiki :*

Kako biste nas lakse pratili, lajkujte nas na facebook-u OVDE!














7 comments:

Anonymous said...

Najbolja kombinacija do sada! Vrh!

Mima&Jane said...

Predobre pantalone !

http://mimaandjane.blogspot.com/

Unknown said...

Najjaca kombinacija

http://corleonka.blogspot.com/

Anonymous said...

zeelim da mi pozajmis ovu bluuzu!
i veliki plus za lokaciju! :))
ljubi te mimi

Anonymous said...

Cipele su super a i tasna..........

:) said...

Odakle su ove salonke? Divne su. :)
Post je odlican, najbolji do sad po meni

Una i Kiki said...

Iz New look-a. Drago mi je da ti se dopada, hvala!:)