Saturday, October 11, 2014

Madam U.



Posto nas je konacno malo ogrejalo sunce iskoristila sam verovatno po posednji put ove godine da napravim jos neki letnji post. Neizostavni duboki sorts kombinovan sa jednostavnom jednobojnom pamucnom majicom. I onda preko toga moja omiljena stvar ove sezone , printirani ogrtac sa resama. Kako kombinacija ne bi bila suvise simple dodala sam ovaj sesiric koji definitivno privlaci najvise paznje. Crne duboke cizmice, koje bi mogle da zamene i neke sandale ali s obzirom da imam sesir koji nije od trske (tj. za plazu), smatram da obuca koju nosim treba da bude zatvorena. I braon  tasna koja razbija ovu crnu boju. Od nakita nosim moje omiljene prstencice, koji su u zadnje dve godine postali prilicno popularni kad je u pitanju Street Fashion.
  









Majica : Old Navy
Sorts : American Eagle
Ogrtac : C&A
Cizme : H&M
Torba : H&M
Naocare : Gift from boyfriend
Prstenje : H&M
Sesir :  C&A

3 comments:

Anonymous said...

Svaka cast cure! Samo tako nastavite !

Unknown said...

Super outfit :)) odlicno uklopljeno!

Anonymous said...

Po meni se cizme nimalo ne uklapaju u kombinaciju :( Sve ostalo je apsolutno savrseno! :))