Thursday, April 30, 2015

KRALJICA MATURSKE VECERI #1




   Da li ste vec odabrale haljinu za maturski bal? To je vece kada sve devojke zele i treba da izgledaju    kao iz bajke. Prosle godine smo i mi maturirale i znamo kakva frka nastaje oko haljine, cipela, frizura, sminke i sve onoga sto ide uz to...Posebno vece se blizi, a mi smo odlucile da vam pomognemo i mozda vas bas nase ideje inspirisu.

   Okupila se sjajna ekipa koja nam je pomogla da vam docaramo ono sto smo  zamislile. Kako je sve    to izgledalo iza scene mogli ste da vidite na nasoj facebook stranici i instagram profilu. 
   

  Koja je bas tvoj favorit?







Vecina devojka zeli barem jednom da nosi balsku haljinu kao iz bajki, matursko vece je mozda bas prava prilika za to. Odlucila sam se za zutu, koju sam iskombinovala sa pink torbicom i lila stiklama, i verujte da necete pogresiti ako se budete malo igrale sa bojama, ne morate uvek igrati na sigurno jer rezultat toga moze da vas odusevi. Tu su i divne, roze mindjuse koje vise, ali necete pogresiti ako stavite bilo sta od nakita, samo nemojte preterivati.







Priznajem da sam ovaj outfit prekopirala! I to od moje omiljene princeze iz detinjstva, Uspavane Lepotice. Nezana haljina nam uvek daje prostora da eksperimentisemo. Ja sam se odlucila za jaku i napadnu sminku kako bi moja kombinacija ostavljala veci utisak na vas. Ako imate sitno lice, kao ja, savetujem vam da pokupite kosu, kako vas ne bi "pojela" a i ta divna sminka mora da se vidi ;) U slucaju bledih tonova potrudite se da imate nesto upecatljivo na sebi.






Crna uska haljina u Rijana fazonu, samo sto bi ona verovatno uz sve ovo obula Dzordanke, zasto da ne? Ja sam se ipak odlucila za stikle jer je to vise moj fazon :) Nesto tako jednostavno moze da izgleda tako mocno. Stvar je u tome kako sta uklopite i kako iznesete. 








Ova prelepa haljina je kreacija moje drage drugarice i koleginice Kristine Stojisic vama poznatije kao Kiki. Ceo outfit je u NUDE nijansi, osim visecih mindjusa i karmina koji su tu da razbiju monotonost.
Ako ste se odlucile za haljinu sa radom/sarom ili nekim volanima nemojte se "kititi"nakitom, nek ona igra glavnu ulogu. Takodje bih vas posavetovala da obratite paznju na frizuru koja takodje treba da bude diskretna kako bi haljina dosla do izrazaja, pogotovu kada su u pitanju gola ledja-po mom misljenju ona ide u paru sa pundjom.









Ova haljina je definitivno moj favorit! Seksi, crvena, uska koja se blago siri ka dnu. Ako zelite da ostavite sve bez daha, crvena je najbolje resenje za to. Uz sve crveni karmin kako bi zaokruzili ideju. Ekstavagantna, upecatljiva ogrlica i podignuta kosa kako bi sve to doslo do izrazaja.











Iskreno, ne volim crnu boju ali znam da ce se vecina devojka odlciti za nju. Ako mislite da je to pravi izbor potrudite se da pronadjete neobicne mateijale - raznorazne varijante cipki ili riselje. Ova haljina "sirena model" ce stajati savrseno, garantujem! Pokrice visak a istaci sustinu. I devojke mali savet nemojte ici u kupovinu sa predrasudama.Iako ne volim ovu boju ova haljina izgleda a i stoji           pre-fe-no-me-na-lno ! Zato probajte bas sve, mozda je ona bas prava !









Nismo zaboravile na devojke koje ne vole duge haljine, ne brinite! Ovo je nesto ekstavagantnije i malo drugacije. Koliko vas bi se odlucilo za ove cizme? Ko rizikuje taj i dobija! Kao sto vidite ovde su iskombinovana tri materijala, til, prevrnuta koza i koza. Sto se tice frizure, necete pogresiti, ne mora to uvek biti pundja, ili nesto sto inace ne nosite, svakako je moderna razbarusena kosa.





Kraljevsko plava boja u kombinaciji sa draguljima i satenskim kaisem i torbicom-pa kome to ne bi stajalo? Ovaj model haljine je pravi za devojke koje zele da sakriju one delove tela koji im se ne dopadaju. Sa bilo kojom vrstom pletenica necete pogresiti jer one uvek dobro izgledaju.





U realizaciji ovog projekta zelimo da se zahvalimo divnim ljudima koju su nam nam pomogli da vam sve ovo docaramo. Zahvaljujemo se i preporucjemo vam sminkerku Bjanku Bradic koja ce sigurno uciniti da izgledate savrseno i perfektno za vasu specijalnu priliku. Njen rad mozete pogledati ovde
Frizerskom salonu Axent koji vam moze omoguciti sve sto zamislite. Njihov rad mozete videti ovde. Fantasticnim fotografima Ognjenu Stambolovicu i Jeleni Zigic
Kao i Jadranki Kosovic, koja nam je obezbedila ovaj fenomenalni prostor za fotkanje.   
Veliko hvala i Ivani Mandic, Tamari Kovacevic, Ljiljani Aksentijevic, Aleksandri Putici i svim nasim drugaricama koje su ucestvovale i bile od velike pomoci. 

Nadamo se da smo vam pomogle i dale neke korisne ideje i savete. A uskoro vas ceka i drugi deo.

Pratite nas na FACEBOOK-U i INSTAGRAMU

Budite najlepse, vase Una Mac i Kiki :******





2 comments:

Nina said...

Oh da matura zna da bude ludio, ali vi u tim divnim haljinama dizete prosjek :))

xx
majnira.com

Anonymous said...

Parfait, tout simplement parfait