Tuesday, June 23, 2015

F - flowers


Kao i proteklih par sezona i ove nosimo cvece! Od kose do patika :) U ovom postu akcenat je na ovoj kosuljici sa secenim ledjima koju sam uklopila sa sortsem iste nijanse kao sto su drazesni pupoljci. Udobne crne kozne sandale velika torba i slamnati sesiric su upotpunili moju kombinaciju koja je idealna za neku setnjicu gradom ili kaficu u basti. Moram da naglasim da je tu i moja nova ogrlica uz vrat koju ne skidam danima jer sam opcinjena,ako ste u mogucnosti nabavite i vi sebi jednu necete pogresiti slaze se uz sve :*

Nadam se da vam se dopada moj post, vasa Una Mac 

Zapratite nas na INSTAGRAM-U i FACEBOOK-U :))















Kosulja : Hollister
Sorts: Lacoste
Torba: Calvin Klein
Cipele: H&M
Sesir: Kupljen na plazi Crne Gore

2 comments:

Venoma said...

Sladak outfit :)

U mom novom postu pročitaj o tretmanu lica crna lutkica !

XoXo Venoma
Venoma Fashion Freak

Unknown said...

Odličan post! Slike su predivne, kao i outfit. :)

http://theclassiclaura.blogspot.com/