Monday, October 19, 2015

Goodbye summer


Doslo je vreme da spakujemo letnje krpice i izvadimo tople vunene stvari. Posto sam povadila sve iz plakara,i trenutno mi je puna kuca odece namenjene za sva godisnja doba-napravila sam mix kombinaciju. Nisam mogla da spakujem, a da pre toga ne slikam jednu od mojih omiljenih haljina-tunika, sa printom konjica. U tom duhu obula sam cizmice do kolena,koje nisu kaubojke (sta da radim nemam ih (jos uvek 😛 )),ali se po mom misljenju slazu fenomenalno. I uz to sam uklopila dzemper koji je cizmama skoro pa komplet. Osecala sam predivno na ovom suncu i zadovoljna sto mi posle paklene nedelje pune kise i kosave konacno nije hladno!Nadamo se lepom vremenu, novim idejama i jos boljim outfitima ! Ljubi vas vasa Una Mac


















Cizme: Nine West
Haljina, torba : H&M
Dzemper: Stradivarius

No comments: