Thursday, October 22, 2015

Purple heels


Tip sam osobe koja obozava suncane dane, a zimsku garderobu. Zato sto mogu da nosim dzempere(koji su mi omiljeni komad garderobe), oblacim se slojevito...Jednostavno mnogo vise volim da se 'igram' oblacenja sa zimskim komadima garderobe nego sa bilo kojim drugim, zbog cega je ovaj prelazni period vremena idealan za mene. Prosto obozavam ovakve dane.
Sto se tice ovog outfita- Moje omiljene duboke pantalone, koje mi idu uz bas sve sve...Uklopila sam ih sa ovom rolkom koja je od kasmira i mnogo mnogo stara, ali draga mi je jer je mamina i jako je topla. Rolke su ozivele i vidjacemo ih ove zime. Ona je i idealna ukoliko vam nije bas najsrecniji dan sto se tice kose, pa je mozete uvuci u nju, kao sto sam i ja ucinila. :) Tu su i zlatni detalji, koji odlicno idu uz ove nude nijanse, stikle u boji lavande(koje su mi trenutno najomiljenije ikada) i kaput ;)

Do sledeceg posta, Kiki :**



















Pantalone: H&M
Stikle;Primadona
Kaput: C&A

1 comment:

vesnamar.blogspot.com said...

Prelep stajling :)
Pogledaj moj blog :) http://vesnamar.blogspot.rs/