Sunday, January 10, 2016

Everyday outfit


Dragi nasi pratioci,pre svega bih htela da vam cestitam sve praznike, koje se nadam da ste proveli veselo kao I mi!

Za danas sam slikala kombinaciju koja se moze nositi apsolutno svuda. Potpuno casual, u jeansu I uggs-icama jedana devojka ne moze da omasi. Nosim rolku o kojoj smo vec pisali da je trenutno naj IN stvar koju mozete imati u ormaru. Celu kombinaciju sam "zacinila" sa sesirom koji sam ponovo maznula od svoje bake ali vi isti mozete nabaviti bukvalno na svakom cosku Beograda.
Ponco je glavna zvezda danasnjeg posta,jer je zaista fenomenalan komad koji morate imati! Mozete da nositi uz suknje,haljine,helanke farmerke, ma uz sta god pozelite jer je najprakticnija stvar na svetu I sto je meni licno bitno jedna od najtoplijih. Ovaj, konkretno je rucno radjeni komad iz Mongolije,sacinjen od 100% kasmira. Topao I mekan I savrsen za ovo mesovito vreme koje nas je zadesilo. Slicno mozete pronaci takodje u mnogim radnjama Beograda,jer ove sezone dozivljavaju ekspanziju!

Nadam se da vam se dopada ovo sto dam vam priprela za danas,ljubim vas puno I do sledeceg posta vasa Una Mac емотикон kiss:*










Turtleneck : Zara
Jeans : Pull & Bear
Belt : Legend 
Boots : Ugg
Bag : Aldo
Hat: From my Granny's colection 
Poncho : Handmande Cashmire made in Mongolia

No comments: