Friday, April 22, 2016

Uzmi boje



Lepo vreme me uvek inspiriše da se izvučem, iz meni, uobičajenih kombinacija crno-belo-sivog sveta. Pantalone su nove, inače super praktične za leto, lagane, zvoncare iiii meni najdraže-duboke! Što mi je omogućilo da obučem beli top. Nisam fan pokazivanja pupka, ne volim da ih vidim na devojkama, jer u većini slučajeva, meni lično, izgleda bez ukusa ili degutantno. Dok pokazivanje ovog 'međudela' mi je vrlo stajliš, lepo, elegatno. 
Takođe, jako praktičan prsluk, dužina, boja...Zaljubljena sam u njega!
Ukoliko vam se dopada ovaj outfit post to je dokaz da i kombinovanje više od dve, eventualno tri boje može dobro izgledati!

Do sledećeg posta, Kristina S. <3



















Top: H&M
Pantalone: Pro Piu Grande
Prsluk: AMC
Štikle: Primadona
Torba: Mango

No comments: