Wednesday, May 4, 2016

Free Spirit


 Ovo je jedan od mojih omiljenih postova iz vise razloga. Prvi i glavni je taj sto imam prelepe uspomene sa ovog fotkanja! Ceo dan smo Kiki i ja provele na Keju fantasticno se zezazajuci i hraneci patke i labudove sa mojim tetkama i klincima. Kada se njih milion sjatilo oko nas morale smo da iskoristimo priliku i izvadimo fotoaparat. 

Drugi razlog je, sto je ova kombinacija tako Una, tako ja.  Kako vreme prolazi i kako odrastam sve vise naginjem ka nekom Boho fazonu. Primetila sam da mi za oko zapadaju uglavnom perlice, peruske, cipke i volani. U ovoj kombinaciji se osecam slobodno-nista me ne zulja, ne razmisljam o tome kako mi sta stoji, mogu da trcim,plesem i uzivam u svemu sto radim. 

Nadam se da vam se dopada moj outfit, do sledeceg puta vasa Una Mac :*









Haljina: Promod
Ogrlica: Mango
Torba: H&M
Sal: Zara

No comments: