Friday, July 22, 2016

Beach outfit


Posle jako dugog puta, dodjoh u svoj dom. Meni, jedan od najlepših osećaja je kada nakon nekog vremena vidim i zagrlim roditelje i brata, osetim miris kuće i spavam u sopstvenom krevetu.
No, pre nego što utonem u verovatno dug i čvrst san odlučih da objavim jedan outfit post sa prelepe Kefalonije. Kako bih pokazala samo jedan mali delić onoga što ćete tek videti na blogu. 

Šešir i naočare su bila svakodnevnica, jer su neophodni. Ove naočare na fotkama sam ukrala od mog dragog jer su moje nastradale, odnosno, i moru su se jako dopale, pa ih je talasima uzeo za sebe ;))
Moj omiljeni komad garderobe su definitivno ove pantalone, skoro pa ih ne skidam! Malo sam se igrala pa od marame napravih top, jako praktično i nosivo za plažu.

Do sledećeg posta, Kiki <3











No comments: