Tuesday, July 19, 2016

Dunavski park


Cim sam izasla iz kuce shvatila sam da sam pogresila i da je temperatura previsoka za duge rukave. Medjutim, nisam imala izbora s obzirom da sam vec u Beogradu spakovala kombinacije tacno u dan. Verovali ili ne, uopste mi nije bilo vruce iako smo ceo dan pesacili, tako da toplo mogu da vam preporucim lagane materijale, cak i kada je vreme pakleno toplo. 
Ovaj post je vecinom napravljen u Dunavskom parku. Pre nego sto smo krenuli istrazila sam malo po internetu dobra mesta za fotkanje, i ovaj park je bio jedan od favorita. Posto mi orijentacija i u vremenu i prostoru nisu vrline, uspela sam da ga nadjem tek poslednji dan i to sasvim slucajno ! Znam, da ga je jako tesko omasiti, ali eto meni je uspelo. 
Odlucila sam da to bude prvi outfit post iz Novog Sada na blogu jer mi se najvise dopada. 
Nisam ja, lepota ovog parka je upotpunila moje fotografije.

Do sledeceg posta , ljubi vas Una Mać












Haljina - Forever 21
Ogrlica - JSP
Baletanke - H&M
Torba - Not Brended


No comments: