Thursday, July 14, 2016

Pakovanje za put

Danas, malo drugačiji post.
 Pre par dana sam ceo dan provela pakujući kofer za put, ne zato što sam usporena ili  neorganizovana, već jer sam želela da napravim ovaj post za Vas. 
Ideja mi je bilo da fotografijom ispratim tok pakovanja, kako bih vam dočarala kako ja to radim i podelim par saveta. Brzo i efikasno. :)

-Kao prvo, u garderoberu ne držim prljave stvari, pa tako ni u koferu. Pred svaki put obavezno iskupim sve stvari koje bih ponela sa sobom i operem ih. Jednostavno, mnogo se bolje osećam kada ponesem sveže oprane i mirišljave stvari. Što je i logično i sigurna sam da većina to radi. :)
Naravno, bitno mi je da mi stvari budu ispeglane kako bih odredjeni komad obukla pravo iz kofera i ne bih morala da nosim istu.
Činjenica je da se garderoba odredjenih materijala veoma lako izgužvaju u koferu, zbog čega savetujem da takve komade ni ne nosite. Meni je lično lakše da ponesem samo one stvari za koje nije potrebna pegla. :)







-Moje pakovanje izgleda tako što najpre sve stvari stavim na krevet. Prvu stvar koju stavim jesu basic komadi. Ono što se najlakše zaboravlja. Pidžama, veš, brushalteri, čarape itd...
Pošto je ovo pakovanje za more obavezno ponesem jednu spavaćicu i donji deo pidžame dugih nogavica zbog komaraca koji me mnogo vole :)



-Naravno, mi žene što više stvari ponesemo to bolje, a činjenica je da većinu nismo ni obukle. Kada bi mi kofer bio ukraden ne bih imala šta da obučem. Istina. Zbog čega sam odlučila da to promenim i spakujem samo one outfie koje sam smislila pred put. Koliko dana toliko i outfita-dnevnih i večernjih.
Na fotografijama vidite tri outfita sa sve aksesorima. Dakle, napravite kombinacije :) Majica koliko i dana, suknji i šortseva duplo manje + par stvarčica za plažu. Jedna ili dve haljine za posebne prilike, večeru ili izlazak zavisi kakav Vam je plan i program. :)












-Stvarno mi nije jasno rolanje stvari i stavljenje istih u kofer. Navodno, više stane. Probala, ali meni ne odgovara. Guzva se i teže mi je spakovati ih, čak mi se nekako čini da staje i manje stvari. Lično praktikujem slaganje u kofer onako kako to radim i u garderoberu. Kao što mžete videti na
fotografiji.














-Aksesoari...Naočare za sunce zbog zaštite i šešir, meni najbitnije. 



Lična higijena

-Znamo šta se nosi na more. Kreme, ulja itd. Moja preporuka je da kupite arganovo ulje za kosu. Nešto što koristim stalno i u Beogradu. Ne masti kosu, brzo upija i kosa je mekana i sija se. Na moru ne koristim presu i druge načine oblikovanja kose i sve što uradim jeste stavljanje arganovog ulja. Stvarno odlična stvar. Možete ga kupiti u Liliju. Malo je skuplje ali garantujem da vredi.
Kozmetiku pakujem u nesesere. Tubice koje su mi već načete stavljam u kesice kako se tečnost ne bi razlila po stvarima.





No comments: