Tuesday, August 9, 2016

Cross caffe



Sasvim slučajno smo otkrile prelepu baštu na Vračaru. Zaljubile se. Oduševljene enterijerom, modernošću, bojama, atmosferom odlučile smo da ga fotografišemo i podelimo ovu prelepost sa Vama. Mesto gde je svaki kutak savršeno uredjen. Toliko kreativnsti i inspiracije na jednom mestu!

U sklopu ove mini enterijer priče pripremile smo za Vas i dva outfita, jer bi bila šteta ne slikati se ovde. :)









Opušten i udoban outfit. Malo sam ga začinila neobičnošću, šortsem sa prelepim cvetnim radom, i žutim prslukom. Šorts možete nabaviti OVDE, nabavljen sa  sajta Romwe.  









 Outfit inspirisan jednostavnošcu. Konačno sam svoj minimalizam iz kalupa crno-bele zamenila nekom drugom bojom. Morate da priznate da izgleda stvarno otmeno.

Toplo preporučujem da nabavite jedan ovakav kardigan ,jer je vrlo koristan kada vam zatreba nešto da prebacite preko ledja, ili kada nemate inspiracije za outfit - samo se umotate u njega i to je to! Ja sam svoj nabavila po vrlo pristupačnoj ceni, i ukoliko i vi želite isti klik na link ispod teksta!
B U K V A L N O godinu dana jurim ove cipele, i konacno su moje !!!!!! Videla sam ih odavno u Deichmannu, ali nikako nisam mogla da pronadjem broj u celom Beogradu! Na kraju sam ih kupila u Mladenovcu i to sam pronašla poslednji par, neverovatno! Ja sam skroz u fazonu retro komada, tako da su zumbane cipele i kratke čarapice (za elegantije outfite super je ukombinovati mrežaste) moj izbor za leto-jesen 2016!




Una
Kardigan: SheIn
Cipele: Deichmann

Kiki
Šorts: Romwe
Košulja: H&M
Prsluk: AMC






Do sledećeg posta Una i Kiki :**


No comments: