Sunday, October 30, 2016

On sundays we wear pink


Prošlu nedelju sam provela manje više bolesna i ušuškana u ćebence. Sigurna sam da znate o čemu pričam, i složićete se sa mnom da su to dani kada ogranizujemo filmske maratone od jutra do sutra. Od recimo dvadeset koje sam odgledala najveci utisak je ostavio moj omiljeni film iz detinjstva "Mean girls" -i postao inspiracija za današnji outfit post! 

Verzija we wear pink je malo prerađena sa velikom dozom tamnih boja, ali akcenat je svakako na roze! Pored boja osvrnula bih se na komade koje sam spojila: košulja-duks-pencil skirt-štikle! Na uvo nespojivo, a na oko sasvim moderna i neobična kombinacija stilova. Probajte i vi!

Do sledećeg posta, vaša Una Mać!:*










Rajf: Zara
Košulja: Levi's
Duks: SheIn
Suknja: Homemade
Cipele: Vince Camuto
Torbica: H&M

No comments: