Thursday, November 17, 2016

Priča o duksu, ovaj haljini












Ne znam za vas, ali što se mene tiče, kako se osećam tako se i oblačim. 
Veče pred sutrašnji dan sve ja lepo osmislim, suknjica, čizme iznad kolena, malena torbica i cvetna bluzica. 
Ustanem, zamišljam sebe u nečemu udobnom. Tada sve zamišljeno pada u vodu. Zavirim u garderober i nema tog  imaginarnog komada koji će mi pružiti tu udobnost koju priželjkujem i tako gledam, gledam i ugledam! 
Duks, bratov. Mislim se, ima da plivam u ovome, ali reko' hajde da mu dam priliku. Bacim pogled, on čvrsto spava, grabim duks, i nečujno bežim u drugu sobu. Kad ono, stoji mi tako da mi se jako dopada. Haljina, opa! Brže, bolje ja se spremim kako me on ne bi ugledo i naterao me da ga skinem :D
Nemam sestru ali imam brata od 2 m da mu kradem dukseve i nosim kao haljine. Hvala roditelji. <3




No comments: