Thursday, January 19, 2017

BAGS - Shopping Guide




 Good morning fashionistas! 

 Danas tražimo vašu idealnu torbu! Za vas sam u ovom postu sastavila mali shopping vodič, kako bih vam pomogla da nadjete možda upravo ono što niste uspeli nigde. Ja sam ljubitelj unikatnijih komada i smatram da svaka od nas zaslužuje da ima jedan poseban, koji neće nikada izaći iz mode. Imamo veliku sreću pa je čak štaviše danas to trend - što ludje komade posedujete to ste više fensi! 

Moj izbor za ovu wish list-u se svodi na rančeve i torbice. 
Ranac je moja omiljena vrsta torbi i mislim da bih mogla da ih nosim zauvek. Zašto? Zato što su super praktični! Ruke su mi uvek slobodne i ne osecam se kao da vukljam teret sa sobom ( jer mi je torba uvek puna svega),takodje težina je pravilno rasporedjena na mojim ledjima i ne krivim nijedan deo tela sa teškom torbom. 
Od skoro u većini radnji možemo pronaći lepe,trendi rančeve tako da za sportskim više nema potrebe! 
Torbice sam izdvojila jer su bile toliko slatke da nisam mogla da odolim,a da ih vam ne pokažem. Verovatno ću nabaviti jednu, eto da je imam za neku priliku, medjutim ja ih lično ne volim samo iz jednog razloga-jer ništa osim telefona ne može da mi stane unutra. Sama sam kriva što kad god napustim kuću to izgleda kao da se selim  i sto nisam u situaciji da nosim ove lude komade. Poradiću na tome a do tada vi uživajte u shoppingu! 



Rančevi




Cenu ranca i njegove detalje
pogledajte OVDE








Cenu ranca i njegove detalje
pogledajte OVDE 





Cenu ranca i njegove detalje
pogledajte OVDE




Cenu ranca i njegove detalje
pogledajte OVDE 



Cenu ranca i njegove detalje
pogledajte OVDE






Torbice



Cenu torbice i njege detalje
pogledajte OVDE

Cenu torbice i njege detalje
pogledajte OVDE


Cenu torbice i njege detalje
pogledajte OVDE


Cenu torbice i njege detalje
pogledajte OVDE



Cenu torbice i njege detalje
pogledajte OVDE

Cenu torbice i njege detalje
pogledajte OVDE



Do sledećeg posta, vaša Una Mać.<3 





No comments: