Thursday, April 6, 2017

Šta obući za školu ?


Iako su se moji školski dani završili pre tri godine, ne znači da i dan danas ne mučim istu muku za fakultet. Ili se probudiš kasno, ili si toliko pospana da ti nije ni do čega.

Mama kaže: "Spremi uveče sve za sutra". Ja bih, ali ne znam da li ću se probuditi kao princeza, rokerka, žena mačka ili bih radije ostala ceo dan u pidžami. 
 Ako vam se dopada ovaj post, pogledajte i ostale možda pronađete još outfita koji mogu da vam razreše večitu dilemu " Šta da obučem?" 



 Kožne pantalone 👖




Savršeni deo odeće koji se uklapa u različite stilove. Svejedno da li volite elegantan look,ako ste rokerka ili vam se sviđa izgled Lare Croft... kožne pantalone su obavezni komad u vašem plakaru.






Til majica sa stikerima 👚



Til je ove godine apsolutni hit! Vratio nam se iz 70-tih na velika vrata, i prilagodio se trendovima 21. veka. Do sada sam komade viđala u obliku majica, tunika i haljina.. Lako ih je ukombinovati sa ostalim delovima odeće u jednoj boji. 




Kačket 👒


 Moja kosa je  neukrotiva i retko stoji kako sam je namestila. Aksesoari za glavu (marame,rajfovi,kačketi,šeširi)su često moje rešenje!

Poluduboke čizme👢


Ove čizme su vam već poznate. Nosim ih u svim varijantama i uz sve se slažu!Konačno sam našla čizmice koje su nosive u svim vremenskim prilikama. Jedina mana poludubokih čizama je što vizuelno skraćuju nogu.




Crna majica: Zara

Til majica sa stikerima: Zara

Kožne pantalone: Esprit

Čizme: Metro

Kačket: Terranova



No comments: