Sunday, May 7, 2017

Green love





Ćao drugari i dobrodošli na naš blog ! 
Ovaj post je nastao sasvim slučajno,  u jednoj majskoj šetnji Beogradom. Ipak, inspiracija mi je došla kad sam ugledala stari železnički most i shvatila da smo i most i ja tog dana bili u tonu. Neću vas lagati fotke sam napravila prvenstveno za svoj Instagram profil, ali kada sam videla koliko su dobre odlučila sam da napravim post. Evo o čemu je zapravo reč - ovog utorka imali ste priliku da pročitate na DEICHMANN modnom portalu naš novi post o vođenju kreativnog Instagram profila. Pošto sam sve dobro izučila rešila sam da svoja istraživanja primenim u praksi i na mom profilu vas čeka zeleni i prolećni feed. Istu praksu samo u drugačijoj režiji primenile smo i na našem Una and Kikis choice profilu , odnosno @uakc_ 😉



Što se mog outfita tiče, možete primetiti da je vrlo opušten i praktičan za zujanje po gradu. Kao što sam već rekla zelena košulja je rekvizit za moj zeleni feed, ali mimo toga volim da je nosim, jer je ona jedan pravi klasični komad.



Sigurno ste se svi zapitali do sad da li sam bušila nos. Nisam jer se mnogo plašim tog poduhvata, ali takođe nisam mogla ni da odolim ovom orijent trendu. Ovu miđušicu nabavila sam u Bershkoj kojih ima tri u pakovanju, i nije potrebno da bušite nos za njih. Mnogim ljudima se ovaj trend uopšte ne dopada, ali ja sam stari trendseter koji voli da isprati skoro svaki trend. 



Što se blejzera tiče njega sam kupila u H&M, prošle nedelje u novootvorenom tržnom centru Big Fashion. Vrlo je praktičan a posebno mi se dopada jer je malo duži i bez revera, odnosno ravno sečen. Sigurno ću ga fotkati bar još jednom, a nositi gomilu puta.


Odlučila sam da ostatak moje kombinacije bude umeren, jer što sam starija to se lepše osećam u minimalističkim outfitima. Oni su uvek prefinjeni i elegantni. Izabrala sam crne uske farmerke sa visokim strukom koji vizuelno izdužavaju moje noge. Ove farmerke sam kupila u H&M po vrlo povoljnoj ceni i moracu da kupim jos jedne, iste ovakve, pošto ove ne skidam. Šta da radim, kad se uz sve slažu ☺️  


Do sledećeg posta, ljubi vas Una Mać 😘


Košulja - Zara

Blejzer - H&M

Pantalone - H&M

Čizme - Metro

Torba - Nine West

Minđuša za nos - Bershka 




No comments: