Thursday, May 25, 2017

Stari / Novi modni trend ?






Ćao drugari!
Iako je kraj maja, nismo očekivali da će nas zadesiti tmurni i kišni dani u kojima se teško pronalaze outfiti. Složićete se sa mnom da nam oblačno vreme često spušta raspoloženje, i jedino što želimo jeste da provedemo ceo dan ispred televizora.
Zato, danas pokušavam da vas inspirišem jednim urbanim outfitom, i možda vam olakšam najteži deo pred izlazak iz kuće odgovarajući na pitanje "Šta sad obući?".

Odlučila sam se za ovaj pufnasti džemperak, jer sam užasno zimogrožljiva i volim osećaj ušuškanosti. Pošto je kratak, bile su mi potrebne farmerke sa visokim strukom i srećom ove "Mom Jeans" su moj omiljeni model džinsa ovog proleća. Kako bi odevna kombinacija bila potpuna, dodala sam kaiš, a šarene čarapice služe da razbiju monotonost i daju obući poseban šmek. 
Što se patika tiče mogli ste da primetite do sada, da sam ljubitelj old school i klasičnih modela kao što su recimo : Reebok Classic, Nike Air Max, Gazelle,.. Smatram da su neki modeli izuzetno kvalitetni i estetski vanvremenski da nema potrebe da padaju u zaborav.

Na kraju krajeva, ne zaboravite da je vintage najveći trend ove sezone ! 

Do sledećeg posta, vaša Una Mać 



Džemper - SheIn
Farmerke - Gas
Patike - Adidas
Naočare - Moschino




No comments: