Sunday, May 21, 2017

U ljubavi sa vezom














Ako me pitate koji mi je omiljeni odevni komad, rekla bih kombinezoni i dvodelni kompleti!
Razlog? Praktični su. Bez puno muke, truda i vremena možete izgledati savršeno. Ne morate osmišljavati kombinacije, na vama je samo da ukopite cipele i tašnu. 
Drugi veliki plus je kada kupite dvodelni komplet kupili ste dva odevna komada i možete ga nositi na različite načine, svaki pojedinačno. 

Upravo sam to ja učinila. Postavila sam fotografiju ovog divnog kompleta i još jednu soluciju nošenja jednog dela-suknje!

Ako me pitate koji mi je omiljeni ovogodišnji trend, definitivno bih rekla vez!
Par poslednjih komada koje sam kupila su cele ili delimično u vezu, mislim da to dovoljno govori :D

Kombinezon sam poručila sa sajta Shein i ovo mi je definitivno najomiljeniji komad, oduševljena sam!


Košulja- LCW
Suknja- Shein
Cipele- Deichmann
Torba- Marina Galanti







No comments: