Tuesday, May 30, 2017

Vreme je za letnji shopping!




Ćao drugari! Današnji post inspirisan je duhom online kupovine. Izuzetno sam ponosna na komade koje sam pronašla, i to po vrlo pristupačnim cenima. Nešto više o tome gde sam ove stvarčice naručila, kako i za koliko novca čeka vas dalje u tekstu!


Linkove možete pronaći na kraju posta.




 Kao što već znate, Kiki i ja već duži vremenski period naručujemo odeću preko She In sajta za online kupovinu. Iako nas SheIn sponzoriše, mi naručujemo takođe i u svojoj režiji. Razlog je, što je SHEIN jedan od retkih sajtova gde danas možete da nabavite komade po poslednjim modnim trendovima za jako malo novca
Ako mi ne verujete, uverite se sami!

Cena poštarine mi je nepoznata, ali ako napravite porudžbinu preko 50$ ona je besplatna. Ukoliko vam je ovaj iznos trenutno prevelika stavka za novčanik,možete se udružiti sa par prijateljica i ostaviri besplatnu dostavu.
Moja suknja je koštala 13 dolara.




Ove lude sandale su možda nešto najotkačenije što sam kupila do sada, ali kako ide leto želela sam da osvežim svoj ormar i malo eksperimentišem. Na instagramu i facebooku sam pronašla stranicu HOPHOP SHOP koja prodaje isključivo žensku obuću. 
Do sada nisam naručivala ništa preko stranica sa društvenih mreža i ovo je zvanično moje prvo iskustvo.

Sandale su u prirodi identične kao na slikama, što me je prijatno iznenadilo (priznajem nisam očekivala) i ulilo mi poverenje za sledeću porudžbinu.
Stabilne su i udobne, i što je meni najbitnije lako uklopive.
Stigle su za malo više od 24h, a cena poštarine je iznosila 200 rsd (za Srbiju).
Cena sandala iznosila je 2990 dinara.

Toplo preporučujem saradnju sa ovim ljudima, izaćiće vam u susret na svako vaše pitanje i neće vas razočarati.

Do sledećeg posta, vaša Una Mać 💋



Suknja - SHEIN
Majica - Adidas
Cipele - HOP HOP

No comments: