Monday, June 12, 2017

Probati ili ne?









Kada je šoping u pitanju neophodno je da probate izabrani komad- ne samo da biste proverile veličinu i pristajanje iste, već neki komadi na vešalici mogu izgledati, šta više, loše. Gledate ga, i misilite se: ,,Izgledaću kao kit u ovome"...Kad ono-boom!
Savršeno.

To sam doživela upravo sa ovom haljinom. Gledam je, nisam oduševljena, mislim se kako je dekolte dubok za moj ukus, kako je šlic iskuviše visok. Reko' sebi, probaću iz dosade- i šta se desi? Pa vidite i sami :D
Prelep cvetni dezen, savršen kroj, lagan materijal- idealna za paklene dane u Beogradu!

Moram da priznam, većinu modnih fora i fazona koje znam naučila sam uz Stejsi i Klintona, modne stručnjake koji su imali svoju emisiju ,,Šta ne treba obuci".

V izrez je idealan za one žene koje imaju široka ramena, on vizuelno suzava ista.

Kada je u pitanju cvetni dezen moramo biti jako pažljive. Krupni cvetovi ne stoje punijim devojkama i ženama. Oni će vam vizuelno dodati još koji kilogram i istaćiće sve što ne želite. Birajte sitniji cvetni dezen. 

Ne morate imati grudi za dekoltirani odevni komad! 
Pa ko to još misli?! To su neka zastarela i pomalo zatucana, ako mogu tako da se izrazim, pravila. Šta više, po meni, dekolte treba da nose devojke i žene koje nemaju grudi. A ove koje imaju da im budu pokrivene.

Što se tiče ostatka outfita- ogrlica mi igra ulogu narukvice, elegantna večernja torbica mi izigrava onu za svaki dan, a štikle su tu zbog fotografija. 
Ovakve haljine možete nositi na 101 način, ako obujete patike na celu ovu priču, nećete pogrešiti...Bićete drugačije i kul.













Haljina: H&M
Cipele: Opposite
Torbica: Parfois





-Kiki-

No comments: