Thursday, June 15, 2017

Urban Classic



Ćao, urbane bubice 🐝

Tema današnjeg posta je muka koju svi mučimo ovih dana. Situacija je sledeća: prijatelji vas pozivaju da se nađete sa njima u gradu na kafi. Međutim, problem leži u tome što ste vi trenutno kod kuće -pod klimom i koliko god da imate želju da se odazovete pozivu, ne znate šta da obučete jer će vam u svemu biti vruće!


Mi znamo kakav je to problem, jer iako bi najradije izašle napolje u bikiniju naći ćemo alternativu i ostaćemo dosledne tome da 24/365 budemo fensi! 

Kako? Evo ovako!


Ovaj post pišem iz saosećanja, i ne, ne postoji varijanta kako da se spasimo od toplih talasa koji nam dolaze, ali možemo pronaći odevne komade koji su prijatni za nošenje.



Midi zvoncare - totalni hit ove sezone i moj omiljeni trend ovih dana. One su široke, prijatne i prikrivaju višak/manjak kilograma. Lagane, fensi i onaj tip odevnog predmeta uz koji možete da obučete BILO ŠTA - nećete pogrešiti!




Mule Loafers ili ti po srpski natikače 😂 - ultra giga mega trend koji je svaka blogerka "prošetala". Ja sam moj par nabavila u Deichmanu po iuzetno pristupačnoj ceni. Lepe? Prelepe! Udobne? Nikako! Bukvalno vam pišem ovaj post u suzama, i sa ranjenim nogama. Ovih dana izuzetno su popularne neoudobne papuče sa ravnim đonovima, ali i za to imamo rešenje. Upravo u Deichmann-u možete naći sprej čija je funkcija da smekša materijal kako vas obuća ne bi žuljala. Ja sutra urgentno idem po jedan!


Crop tops - sastavni deo svakog leta. Došao nam je kao trend, a zadržao se kao must have basic komad. Uz ovaj outfit uklopio se savršeno, jer uz duboki struk stoji kao saliveno. Začinila sam svoju kombinu prslukom, jer je za moj ukus bilo previše koračati u sred bela dana razgolićeno.  


Vest - Zara Basic
Top - Out From Under
Midi Pants - Amisu
Shoes - Deichmann
Bag - Nine West


Photo by - Andrej Vakanjac

Lokacije - Beogradske ulice & Green Mill Pub 














No comments: