Tuesday, July 11, 2017

Puno košta









Zdravo dobri ljudi! 

Naslov ovog posta je šaljive prirode :) Ali, svakako ima veze sa današnjom temom. 
Želela sam da se nadovežem na Unin prethodni post kada je pomenula da nam ne treba čitavo bogatstvo da bismo izgledale kao devojke od milion dolara. 

Nikada nismo pisale na ovu temu, nikada nismo podelile naša mišljenja sa vama. Možda je tema škakljiva, ali definitivno smatramo da je ok da ga podelimo  :)

Nas dve uvek tvrdimo da se stil ne kupuje novcem. Možete kupovati komade odeće, obuću i aksesoare koje ste platile papreno, a opet izgledati kao da ste se obukle na pijaci. Sa druge strane, možete kupovati odeću na pijaci, a izgledati kao da ste se obukle u najelitnijem butiku.

Danas, zahvaljujući internetu i društvenim mrežama, nije teško ispratiti trendove i dobiti  inspiraciju. Uostalom, to je i razlog postojanja ovog, i bilo kog drugog bloga!
Tu možete pronaći aktuelne odevne komade i inspiraciju za stojedan outfit za različite prilike.
Podiže se svest o tome kako treba izgledati kada se ide na kafu, razgovor za posao, školu, plažu...

Tvrdimo da smo nas dve jako praktične! Glupo je pričati o novcu, ali mi ne dajemo mnogo na odeću. Kupujemo svuda, kupujemo na sniženjima, iskopamo iz garderobera suknju od pre dvadeset godina ili je napravimo same.

E sada, zašto baš sada pišemo ovo?
Inspiraciju sam dobila kada sam ugledala ovaj komplet ispred kineskog butika u Beogradu.
Probala, i zaljubila sam se! Koliko sam novca dala na pantalone i majicu? Tačno hiljadu dinara!
Sve drugarice su zinule do poda kada su ga videle, a da ne pišem da su odmah nagađale da sam ga kupila u Zari za mnogo više novca :D

Šalu na stranu, vi nosite odeću, a ne ona vas!

Nije bitno koliko ste potrošile, gde ste kupile...Bitno je da je vama udobno, da se lepo osećate i da niste ispraznile novčanike, kao što mi žene to umemo :D




Do sledećeg posta <3










No comments: