Sunday, July 2, 2017

Urban city







Većina misli kako je nama lepo, ludo, zabavno i lako "samo" izaći i fotografisati se, svee želee ove divne fotke sa svojim likom na njihovim instagram profilima i drugim društvenim mrežama...Devojko, želiš li da ustaneš u 6 ujutru, kako bi stigla da se našminkaš, središ kosu, spakuješ se i dođeš do centra grada u neko "normalno" vreme kako bi izbegao gužvu i +40 stepeni, a opet je pretoplo jer sve to radiš na +30?!

Šalu na stranu, ne žalimo se, samo želimo da kažemo da se jako trudimo! Pogotovo sada kada smo završile obaveze prema faksu :) Mada, obe željno iščekujemo plažu i more, jer će tada temperature biti podnošljive, a vi ćete dobiti nove morske priče i outfite :)

Sada, da se vratimo na post i outfite. Ovi su oni idealni za jurnjavu po gradu!

Ja, Kiki, glavni blogerski lopov, ponovo sam ukrala par stvari od malađeg brata, ustvari, ovoga puta sam ga  podmitila hahahaha. Pa tako, nosim njegovu majicu kao tuniku, a kasnije toga dana sam je nosila kao haljinu :D Naočare predstavljaju trešnju na vrhu torte, tj. na celu ovu kombinaciju. Uparene su sa plišanim, luckastim patikicama. Pliš je sadaaaa jači nego ikada, pa možete videti obuću, majice, kupaće kostime od istog.
Iiiiii tanananaaaaa zvezda ovog ovog outfita jesu pantalone! One su još luđe od patikica! Volani su trenutno trend nad trendovima pa u tu čast morala sam nabaviti i pantalone sa istima!:D Naručene su sa našeg omiljenog SHEIN-a! Meni se jako dopadaju, fensiii i ludo, šta ćeš bolje?
Ovaj outfit je mešavina sportskog i elegantnog. Nešto neobično, a ustvari je dosta obično i jednostavno.
Iiii da, umalo da zaboravim. Kada ću postati zaštitno lice lotus satova?? Ovaj je na mojoj rući skoro od početka pokretanja blog priče :D

Ja, Una, nisam kradljivac kao Kiki, ali zato jesam zaludjenik za cipelama. :D U tu čast, morala sam poručiti ove savršene, kratke čizme na petu. Dugo sam ih tražila i na kraju pronašla u H&M, ali sam ih poručila online jer je to jeftinija varijanta. :)
Iiii, u mom slučaju one su zvezda mog outfita.
Dva komada koja su neophodna za leto jesu: beli šorts i košulja! Mogu se nositi uz sve, i ono najbitnije, odišu udobnošću.
Ovu torbu mnogo volim, tako da sam presrećna što se štrik polako vraća u svet mode!







Kiki

Majica: Bershka
Pantalne: Shein (pantalone možete poručiti ovde)
Patike: Kitten
Torbica: Accessorize


Una

Košulja: Zara
Šorts: Bethany Mota
Čizme: H&M
Torba: Handemade



NOVI VIDEO VAS ČEKA NA NAŠEM KANALU!








Do sledećeg posta,
Una i Kiki :*








No comments: