Sunday, August 6, 2017

VINTAGE




Ćao drugari! 
Kao što ste mogli da opazite na Instagramu, ovo leto provodim u obilaženju prelepe Švajcarske!
Nešto više o tome pisaću vam po povratku kući, kada sakupim sav materijal i utiske na jednu gomilu.
Međutim, odlučila sam da vam pokažem makar jedan mali deo u ovom postu, jer mi je teško  da se suzdržim i zadržim sve za sebe!


Dakle o lifestyle-u i travel-u nešto kasnije, a sada da se vratimo na modu!
Već jako dugo želim da obradim ovu temu, ali nikako da nađem odgovarajući outfit. Svi znate koliko volim da transformišem svoje kombinacije iz rock i metal fazona, do glamurozne dive, itd. 
Ono što je moj cilj, jeste da svaki čitalac našeg bloga pronađe nešto za sebe, po svom ukusu. I tako smo danas stigli do outfita delimično inspirisani kultnim filmom "Brilijantin".

Period kad su žene izgledale najženstvenije, najzdravije i po mom mišljenju najprivlačnije. Jarke boje, činile su da se svaki muškarac okreće za njima, a široke suknje su pored odlične uloge prikrivanja viška davale damama samopouzdanje. Možete misliti koliko sam bila oduševljena kada sam na svom omiljenom sajtu za kupovinu pronašla gomilu ovakvih komada!

Nadam se da smo Vica i ja uspele da vam dočaramo kako nositi vintage komade u 21. veku i kako obraditi fotke u old school fazonu! 






Haljina : SHE IN

Cipele : DEICHMANN
Kaiš : BERSHKA
Naočare : MIU MIU






No comments: