Saturday, September 9, 2017

Ljubav prema...










Kada bi me neko pitao koji mi je omiljeni odevni komad ko iz topa bih rekla kimono!
Gajim ogromnu ljubav prema njima!
Znate ono kada je neko veoma vezan za neku materijalnu stvar, e pa ja sam za ovu :D

Volim ih jer su udobni, i zato što najjednostavniju kombinaciju učine posebnom.
Ovaj sam naručila online i to je najbolja online stvar koju sam dobila do sada! 
Ova dužina, print, boja...Ah!
I bitna stvar, još uvek je dostupan. Link vas, kao i uvek, čeka niže.

Haljina je iz novootvorenog Reserved-a. Pravo su osveženje, imaju fine stvari po pristupačnim cenama.
Nalaze se u Big Fashion-u!
Inače mint boja je jedan od vodećih jesenjih trendova kao i poluduboke čizme na štiklu!
Ove su iz nove Deichmann kolekcije!
Dakle, svi komadi na meni su dostupni :))



Kimono- Shein OVDE
Haljina- Reserved OVDE
Čizme- Deichmann OVDE
Torbica- Marina Gallanti












No comments: