Tuesday, September 12, 2017

Modern Geisha



Ljubitelji mode, dobrodošli na naš blog!

 U današnjem postu poredstavljamo vam mix tradicionalnog japanskog dezena ukominovanog u duhu modernog - odnosno vintage stila.


Čitajući poslednju rečenicu, verovatno ste se zbunili, ali verujute mi to je precizna definicija današnje odevne kombinacije. 
Zato, krećemo od početka i do kraja posta shvatićete o čemu se radi. 

Top na meni je brenda Zara, i kao što ste mogli na socijalnim mrežama da primetite - celo leto sam ga nosila. Izuzetno je prijatan, jednostavan i idealan za kombinovanje različitih stilova. Preporučujem vam da nabavite ovakav jedan Basic komad. Zahvalite mi kasnije :)


Već smo naglasile koliko se u zadnje vreme "ložimo" na japanske cvetne printove, i saten- tako da vam ovo dođe kao potvrda.

Svoje pantalone sam nabavila na sajtu za online naručivanje SheIn, i ukoliko neko želi da naruči iste, može to učiniti preko linka koji ću vam ostaviti na kraju teksta. 
Ono što treba da znate, jeste da pri naručivanju obavezno proverite veličinu. Ja sam omanula u obimu struka, ali srećom uspela sam da popustim lastiš i sada su mi taman. Jako su prijatne za nošenje, ali izbegavajte u njima velike vrućine, jer se saten lepi za kožu, a složićemo se da to nije situacija u kojoj bilo ko želi da se nađe. 


Moderno i starinsko danas nisu dva kontradiktorna pojma.
 Naime, sve što ste čuvali na tavanu, vreme je da momentalno preselite u vaše garderobere!
 Retro aksesoari su ove sezone moji omiljeni i nastaviću da vam pružam sadržaj u vidu teksta i fotografija koji će vam pokazati, na koje sve načine možemo da ih nosimo. 

Bele papuče, marke Deichmann sam kupila upravo, i iako izgledaju kao da su iz 90-tih godina, one su dragi moji iz letnje kolekcije 2017.

Međutim, tašnica je ipak mnogo starija. Ona je bila must-have komad iz mladosti moje mame, kojoj beskrajno zahvaljujem što je sve ove komade sačuvala za mene. 


Ukoliko vam se dopada moj makeup, za njega je zaslužna Višnja Petrović, čiji link ću vam ostaviti takođe ispod. 
Toplo preporučujem da kliknete na njega !

xoxo






🌸 WIW 🌸


TOP - Zara

PANTALONE - She In

PAPUČE - Deichmann

TORBA - Prada

MINĐUŠE - Koton





No comments: