Tuesday, October 31, 2017

Kako nositi kombinezon?








Gledala sam ovaj kombinezon danima na našem omiljenom Shein-u, razmišljajući da li da ga naručim ili ne. Odbijao me je dubok V izrez, kroj koji može jako čudno da stoji, boja, materijal, i to što je novi komad na sajtu pa nisam mogla ni da nađem komentare kupaca, bilo pozitivne bilo negativne. 
U glavi sam već osmislila kako bih ga nosila i znala sam da vredi rizikovati. Kakvuuu bih samo grešku napravila da sam odustala!

Osećala sam se kao da gorim, b u k v a l n o.

Znate onaj osećaj kada stavite crveni ruž pa dobijete dozu samopouzdanja, taj isti momenat sam imala zahvaljujući ovom savršenstvu.

Mnogo mi se dopada kombinacija zelene i roze, tj. generalno mešanje svih onih boja koje se nisu pre toliko često nosile. Sećam se kada sam bila u vrtiću ismevali smo one koji obuku kombinaciju crvene i roze pa mu pevamo pesmicu: ,,Crveno i roze nose samo koozeeee...". :D Sada, bukvalno zinem kada to ugledam!
Ako nemate čoker u odgovarajućoj boji možete se poslužiti trakom za pakovanje poklona. ;)

Kombinezon: SHEIN(Kombinezon možete poručiti ovde i ima ga u zelenoj, crvenoj i u boji senfa)
Mantil: Shein
Torbica: Accessorize


Do sledećeg outfita, Kiki!:*

No comments: