Tuesday, October 24, 2017

Kako nositi suknju ispod kolena




Znate kada nešto obučete pa poželite da nikada ne skinete sa sebe?
Takav momenat sam imala sa suknjom! Ne znam tačno da li sam se osećala kao da sam ispala iz neke predstave, kao Keri Bredšo ili princeza...Aliii, osećaj je fenomenalan! 
Gomila tila, to se gube stvari u njemu(telefon), to ne može do toaleta, to da se pazi da se ne isprlja ili pocepa. Ali ništa to nije bitno jer želela sam i da spavam u njoj koliko mi se dopala!:D

U želji da ispratim balerina momenat odlučila sam se za jednostavnu belu rolku uz telo, na nogama trenutno omiljene sandale koje imaju čak pet boja na sebi. :D







Ova suknja je čist primer kako nešto može različito da izgleda na ofingeru i kada se obuče.
Ukmbinovana je uz poveći džemper koji je upasan i štikle u istoj boji. Želela sam da ovo bude jedan opušten outfit koliko je to moguće. 
Uz opušteni outfit ide i ista frizura, rep obavijen pramenom kose i pramenčići koji ispadaju sa svih strana.

Suknje: Aleksa Ilić(Instagram)


Do sledećeg posta, 
Una i Kiki

No comments: