Wednesday, May 2, 2018

Pijama outfit









Ukoliko nas pratite na Instagramu već ste videli ovaj outfit. Naime, kombinaciju sam prošetala na reotvaranju nove Hugo Boss radnje u Zmaj Jovinoj ulici u Beogradu.

Verovatno ste odmah uvideli da se radi u pidžami. Naručila sam je sa Sheina i čim sam je ugledala zamislila sam se u tome. Nekome je pidžama za spavanje, ja sam osetila slobodu da je obučem i van spavaće sobe, pogotvo za priliku kao što je ova kada je smelost poželjna i ekscentričnost dozvoljena.

Materijal je prijatan, mekan i lagan. Print je pravi prolećni-cvetni. 
Uz pidžamu koja glumi komplet odlučila sam se za još efektnije cipele i torbicu u jarkim bojama kako bih izvukla njen bledi print. Šminka i frizura je jednostavna, outfit je efektan i luckast sam po sebi pa sam poželela da u ovom slučaju budem umerenija! 

Nadam se da vam se dopada!
Link do pižame vas čeka nešto niže, samo klik!

Pidžama- Shein(OVDE KLIK)
Cipele- Stradivarius
Torbica- Mona
Pojas- H&M


***REOTVARANJE HUGO BOSS-A***














No comments: